jagaralice.blogg.se

Jag är Alice

Jag kom in!

Kategori: Allmänt

Jag fick mitt brev från Tillskärarakademin i går. Gud i min himmel vad nervös jag var för att öppna! Men jag kom in! Jag är så himla glad! Fan vad nice det känns att veta att i höst så kommer jag göra det jag trivs bäst med! 
 
Efter provdagen så var all tvivel om utbildningen bortblåst, det kändes som hemma helt enkelt. Jag var nervös, så klart, men jag trivdes ändå bra med att göra proverna, det var inte super enkelt men jag kände - Det här kan jag! 
 
Något som börjar sjunka in nu är ju att jag ska vara på samma platts i tre år. Hur ska det gå? Jag har inte bott i samma lägenhet i ett helt år de senaste 4 åren. Jag hoppas att det bara kommer kännas skönt, Svante kommer ju vara kvar i lund i alla fall 2 år till så jag kommer ju vara där mycket. WOW jag kommer äntligen få bo i Göterborg! Jag har längtat till den staden sedan jag var 14! (samma veva som jag upptäckte Håkan, fniss) 
 
 
Jag tänker skriva om provdagen snart. Innan jag åkte dit så letade jag hela internet efter någon bloggare som hade skrivit om den bara för att veta vad det var jag kunnde förvänta mig. Men tji fick jag, hittade ingenting. Så nu tänker jag vara den helt fantastiska bloggaren som upplyser om provdagens alla kval!
 
Kamizz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: